Prevádzkovateľom internetového obchodu Parfumylacno.sk - Parfumylacno s.r.o., Zákamenné 229, 029 56 Zákamenné, IČO 54401194, DIČ 2121706785 , Nie sme platcami DPH.

Zapísaný v obchodnom registri - č. ObU - NO - OZP - A - 2013 / 03866 - 2  č. živnostenského registra 560-18284



Vždy budeme postupovať podľa zákonov: Aby sme vám mohli poskytnúť všetky služby, potrebujeme o vás vedieť základné informácie. Niektoré z nich majú povahu osobných údajov. Sľubujeme, že pri narábaní s nimi budeme vždy dodržiavať všetky zákony a ešte viac.

Orgánom dozoru je Slovenská obchodná inšpekcia,

Orgán dozoru: Inšpektorát SOI pre Žilinský kraj
Predmestská 71, P.O. Box B-89; 011 79 Žilina 1
E-mail: za @ soi.sk


1. Všetky podané objednávky sú považované za záväzné.
2. Zákazník odoslaním objednávky potvrdzuje, že súhlasí s pravidlami obchodu, s možnosťami platby, dodacími podmienkami, reklamačným poriadkom a zoznámil sa s ustanovením o ochrane osobných údajov.
3. Všetky ceny sú uvedené s DPH a v mene EURO.
4. Pri každej objednávke je potrebné uviesť všetky potrebné iniciály kupujúceho. Každá objednávka je potvrdená.
5. Predajca si vyhradzuje právo zákazníka telefonicky kontaktovať pre overenie alebo spresnenie objednávky, pokiaľ napríklad ide o vyššiu hodnotu objednávky, nejaké chýbajúce alebo nepresné údaje atď.


Ceny tovaru sú záväzné, a to až do doby ich zmeny.

1. Parfumylacno.sk si vyhradzuje právo na zmenu cien a to aj bez predchádzajúceho písomného, alebo iným spôsobom vydaného oznámenia.
2. Hlavný spôsob objednania je prostredníctvom e-shopu, naplnenie nákupného košíka a odoslanie objednávky. Po dohode je možné objednávať aj telefonicky, e-mailom, písomne alebo osobne.
3. Predávajúci má právo stornovať objednávku bez udania dôvodu, podstatný dôvod je, že tovar sa už nevyrába alebo sa výrazným spôsobom zmenila cena.

Podmienky zasielania a spôsob platby.

1. Pri objednávkach budú účtované odosielateľské poplatky v hodnotách podľa zvolenia- 3 EUR (Packeta Slovakia + platba vopred); 4,50 EUR (Packeta Slovakia + dobierka);4 EUR (Slovenská pošta + platba vopred); 5,50- EUR (Slovenská pošta + dobierka); 5,20 EUR (Kuriér + platba vopred);  6,70 EUR (Kuriér + dobierka);
2. Pri nákupe nad 60,- EUR pri zvolenom spôsobe platby =platba vopred = neúčtujeme odosielateľské poplatky, a to v prípade využitia služieb spoločnosti Packeta Slovakia (výdajné miesto SR + platba vopred) a Slovenská pošta (2.trieda + platba vopred). Pri kuriérovi je doručenie s platbou vopred zadarmo pri nákupe nad 150 Eur.
3. Do zahraničia účtujeme poštovné podľa aktuálneho cenníka Slovenskej pošty, Packety Slovakia alebo kuriérskej spoločnosti. Tovar zasielame až po pripísaní platby na účet.
4. Zásielka je zasielaná prostredníctvom spoločnosti Packeta Slovakia, Slovenskej pošty ako obchodný balík, balík, dobierka, alebo kuriérskou službou.
5. Pri platbe vopred Predajca tovar odosiela až po pripísaní peňazí na jeho obchodný účet, ktoré zaplatil Kupujúci po vykonaní objednávky.

Potvrdenie objednávky a doprava

1. Každú objednávku potvrdíme spätným e-mailom.
2. K odoslaniu tovaru dôjde najneskôr do 3-12  pracovných dní od potvrdenia objednávky.
3. V prípade, že nebudeme schopní tovar dodať do 12 pracovných dní, okamžite Vás budeme informovať.

Dodanie tovaru

1. V SR dodacia lehota 3-12 pracovných dni.
2. Do zahraničia expedovanie do 3-12 dní od pripísania platby na účet.
3. Zákazník preberá od prepravnej služby alebo pošty len zásielky bez viditeľného poškodenia. V prípade viditeľného poškodenia zásielky je povinný spísať s dopravcom reklamačný protokol. Ak po rozbalení zásielky zistí, že obsah bol prepravou poškodený, upozorní okamžite - do jedného pracovného dňa - písomne alebo telefonicky predajcu.

Záruka a zodpovednosť za vady tovaru

Na všetok nami ponúkaný tovar sa vzťahuje zákonom stanovená záručná lehota 24 mesiacov. Záručná lehota začína plynúť dňom prevzatia tovaru. K tovaru prikladáme daňový doklad ktorý je zároveň dodacím a záručným listom. Ak kupujúci zistí po prevzatí tovaru, že tovar má vady, je povinný túto skutočnosť neodkladne oznámiť predávajúcemu.Záruka sa nevzťahuje na vady vzniknuté: nesprávnym a neodborným použitím, vplyvom poveternostných vonkajších vplyvov, mechanickým poškodením, prípadne inými vonkajšími vplyvmi.

1. Všeobecné ustanovenia a vymedzenie pojmov

1.1. Tento reklamačný poriadok bol spracovaný podľa Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov (ďalej len „Zákon“) a príslušnými ustanoveniami zákona č. 108/2000 Z.z. o ochrane kupujúceho pri podomovom predaji a zásielkovom predaja.

1.2. „Predávajúci“ je parfumylacno s.r.o., IČO 54401194, DIČ 2023776733,

1.3. „Kupujúci“ je subjekt, ktorý u Predávajúceho uzavrel objednávku o kúpe Tovaru.

2. Vybavenie reklamácie

2.1. V situácii, keď je Tovar potrebné zaslať Predávajúcemu , koná Kupujúci tak, aby bol Tovar zabalený do vhodného obalu, ktorý Tovar dostatočne ochráni a vyhovuje nárokom na prepravu krehkého Tovaru a označí zásielku príslušnými symbolmi.  Pre vybavenie reklamácie potrebujeme kópiu objednávky  (taktiež sprievodný list s popisom závady v prípade, že ste tovar zaslali). Náklady na dopravu hradí zákazník. Najprv nás kontaktujte emailom alebo telefonicky a vyplňte a zašlite nám tento formulár na vrátenie tovaru/odstúpenie od zmluvy. Tovar posielajte ako obyčajnú zásielku (NIE ako dobierku).

3. Predávajúci po riadnom vybavení reklamácie vyzve Kupujúceho k prevzatiu opraveného Tovaru. V prípade ukončenia vašej reklamácie alebo iných informacií, Vás skontaktujeme.

3.1. Nárok na uplatnenie záruky zaniká v prípade neodbornej montáže alebo neodborného uvedenia Tovaru do prevádzky, rovnako ako pri neodbornej manipulácii s Tovarom, t.j. najmä pri:
•  porušení ochranných pečatí a nálepok, ak na výrobku nejaké sú
•  použivanie Tovaru v podmienkach, ktoré svojimi parametrami nezodpovedajú parametrom uvedeným v dokumentácii k Tovaru

4. Povinnosti pri preberaní Tovaru

4.1. Zákazník je povinný pri prevzatí výrobku (osobnom aj neosobnom) skontrolovať kompletnosť balenia. Pri doručení kuriérom musí kupujúci spísať reklamačný protokol na mieste o nekompletnosti balenia. Pri osobnom odbere je kupujúci povinný skontrolovať si obsah balenia okamžite, dodatočné reklamácie nebudú akceptované.

4.2. Reklamácie mechanického poškodenia výrobku, ktoré nebolo zjavné pri prevzatí zásielky, je nutné uplatniť okamžite po prevzatí zásielky. Neskoršie reklamácie mechanického poškodenia výrobku už nie je možné uznať. Pred prvým použitím je kupujúci povinný preštudovať si záručné podmienky vrátane slovenského/českého návodu na obsluhu a následne sa týmito informáciami dôsledne riadiť.

4.3. Kupujúci je povinný prehliadnuť tovar bezprostredne po jeho prevzatí. Ak je zistené mechanické poškodenie obalu výrobku, je kupujúci povinný skontrolovať stav tovaru a v prípade poškodenia vyhotoviť záznam o poškodení za prítomnosti dopravcu. Zodpovednosť za poškodenie v priebehu prepravy nesie dopravca, nakoľko všetok tovar je poistený. Na základe vyhotoveného záznamu bude zákazníkovi po uzavretí škodnej udalosti s dopravcom poskytnutá primeraná zľava alebo dodaný nový výrobok.

5. Osobné údaje a ich ochrana

5. Predávajúci www.parfumylacno.sk je registrovaný na Úrade na ochranu osobných údajov Slovenskej republiky a narába s osobnými údajmi v súlade so zákonom o ochrane osobných údajov § 36 pds. 1 zákona č.122/2013 s registračným číslom 201411329.

5.1. Zmluvné strany sa dohodli, že kupujúci je povinný oznámiť predávajúcemu svoje meno a priezvisko, adresu trvalého bydliska vrátane PSČ, číslo telefónu a emailovú adresu.


5.2. Kupujúci vyhlasuje, že súhlasí v zmysle ust. § 7 ods. 1 zákona č. 428/2002 Z.z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov, aby predávajúci spracoval a uschovával jeho osobné údaje, najmä tie, ktoré sú uvedené vyššie a/alebo ktoré sú potrebné pri činnosti predávajúceho a spracovával ich vo všetkých svojich informačných systémoch. Kupujúci zároveň poskytuje predávajúcemu svoj súhlas s poskytnutím osobných údajov inej osobe a cezhraničným prenosom osobných údajov i do tretích krajín (akýchkoľvek krajín v rámci Európskej únii a krajín tzv. bezpečného prístavu). Predávajúci sa zaväzuje, že bude s osobnými údajmi kupujúceho zaobchádzať a nakladať v súlade s platnými právnymi predpismi SR. Kupujúci udeľuje predávajúcemu tento súhlas na dobu neurčitú. Súhlas so spracovaním osobných údajov môže kupujúci odvolať kedykoľvek písomnou formou. Súhlas zanikne v lehote 1 mesiaca od doručenia odvolania súhlasu kupujúcim predávajúcemu.

5.3. Kupujúci pri odoslaní objednávky vyjadruje osobitne aj svoj súhlas s tým, aby mu predávajúci zasielal správy o činnosti, ponukách a akciách predávajúceho. Kupujúci môže kedykoľvek písomnou formou odvolať tento separátny súhlas s tým, aby mu predávajúci zasielal správy o činnosti, ponukách a akciách predávajúceho bez toho, aby bola akýmkoľvek spôsobom ovplyvnená alebo zmarená možnosť uskutočniť uzavretie kúpnej zmluvy medzi predávajúcim a kupujúcim podľa týchto všeobecných obchodných podmienok. Súhlas zanikne v lehote 1 mesiaca od doručenia odvolania súhlasu kupujúcim predávajúcemu.



6.1. V prípade akejkoľvek Reklamácie informuje Kupujúci Predávajúceho o uplatnení reklamácie a dohodne sa s ním na najvhodnejšej forme reklamačného postupu. Predávajúci s prihliadnutím na povahu reklamácie ponúkne Kupujúcemu najvhodnejšiu formu riešenia reklamácie.


6.2. Tento reklamačný poriadok nadobúda účinnosť 15.08.2010. Zmeny reklamačného poriadku vyhradené.

Predajca nenesie žiadnu zodpovednosť za škody spôsobené nesprávnym používaním predávaných produktov.

Nie je možné vymáhať peniaze za zakúpený tovar žiadnou cestou. V prípade,že sú splnené reklamačné podmienky, je možné produkt reklamovať.

Reklamácia

1. Reklamácia sa riadi podľa Občianskeho zákonníka alebo Obchodného zákonníka.
2. Zákazník je povinný okamžite po prevzatí zásielky tovar prezrieť a bezodkladne oznámiť prípadné závady výrobku na Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript.
3. Reklamovaný tovar musí byť kompletný, v zásielke musí byť priložená kópia ústrižku z dobierky, prípadne iný doklad o zaplatení a číslo účtu na ktorý Vám budú vrátené peniaze.
4. Pred vrátením tovaru je potrebné vyplniť a poslať nám tento formulár o odstúpení od zmluvy/vrátení tovaru.
5. Nárok na uplatnenie záruky môže zaniknúť v nasledujúcich prípadoch:
a. Tovar bol poškodený pri preprave: v prípade, že dodávka vykazuje zjavné chyby prepravného obalu, je kupujúci oprávnený odmietnuť prevzatie.
b. Ak dôjde k porušenie ochranných pečatí a nálepiek, pokiaľ na výrobku sú.
c. Neodbornou inštaláciou, zaobchádzaním alebo obsluhou, použitím, ktoré sú v rozpore s návodom na obsluhu.
d. Používaním tovaru v podmienkach, ktoré nezodpovedajú parametrom uvedeným v dokumentácií.
e. Tovar bol poškodený prírodnými živlami.
f. Tovar bol poškodený nadmerným zaťažovaním alebo používaním v rozpore s podmienkami uvedenými v dokumentácií.

Všetky reklamácie vybavujeme telefonicky alebo cez email. Kupujúci musí oznámiť predávajúcemu zistené závady najneskôr do 1 dňa odo dňa prevzatia zásielky. Po doručení Vašej reklamácie budete o tejto skutočnosti bez zbytočného odkladu informovaný. Predmet určený k reklamácii musí byť doručený predávajúcemu do miesta jeho podnikania, spolu s písomným oznámením a presným popísaním závady, inak bude reklamácia neplatná. Pri reklamácii je potrebné predložiť doklad o zaplatení, prípadne jeho kópiu. Náklady na vrátenie tovaru znáša kupujúci. Dopravu reklamovaného tovaru späť kupujúcemu hradí predávajúci len pri oprávnenej reklamácii. Všetky náklady spojené s neoprávnenou reklamáciou hradí kupujúci. Všetky reklamácie posudzujeme najneskôr do 30 dní odo dňa jej doručenia. Výsledok reklamácie bude bez zbytočného odkladu oznámený zákazníkovi, spravidla: telefonicky, písomne alebo emailom. V prípade, že reklamácia bude uznaná ako oprávnená, zaistí predávajúci bez zbytočného odkladu, najneskôr však do 30-tich dní odo dňa uplatnenia reklamácie výmenu tovaru, prípadne vrátenie peňazí.

Stornovanie objednávky

 

Svoju objednávku môžete stornovať predtým ako Vám bola odoslaná. Stornovanie objednávky nám prosím oznámte emailom alebo telefonicky, a to ešte pred odoslaním tovaru.

Vrátenie tovaru a záruka vrátenia peňazí

 

1. Zákazník má podľa zákona č.108/2000 zbierky zákonov právo odstúpiť od zmluvy do 14 dní od prevzatia tovaru. Má právo vrátiť zakúpený tovar do 14 dní od prevzatia, bez udania dôvodu - buď výmenou za iný tovar v rovnakej (prípadne aj vyššej sume - záleží na dohode s nami) alebo vrátením peňazí (k vrátenej sume sa bohužiaľ nemôžu počítať prepravné náklady za poštovné, pretože tovar bol odoslaný a poštovné sa platí poskytovateľovi prepravy).
2. Pred vrátením tovaru je potrebné vyplniť a poslať nám tento formulár o odstúpení od zmluvy/vrátení tovaru.
3. Vrátený tovar musí byť kompletný, neporušený, nepoužitý, v pôvodnom stave a schopný ďalšieho predaja - v prípade ak tieto podmienky nie sú splnené a vrátený tovar nie je kompletný, neporušený, nepoužitý alebo v pôvodnom stave, nebude môcť byť vrátená plná suma, ale suma znížená o vzniknuté náklady spojené s ďalším predajom daného tovaru.
4. Zásielka s vráteným tovarom musí obsahovať pôvodnú účtenku a číslo účtu, na ktorý Vám budú vrátené peniaze.
5. Pri reklamácii alebo vrátení tovaru sú kupujúcemu vrátené len peniaze za tovar, nie poštovné a balné - pretože tieto služby boli poskytnuté. Tovar, prosím, zasielajte len bežnou balíkovou službou, dobierku neprijímame - pred odoslaním nás prosím najprv VŽDY kontaktujte.
6. V prípade zasielania reklamovaného tovaru poštou je potrebné, aby bol už vykonaný vyššie uvedený prvý kontakt, bez predchádzajúcej dohody nebude reklamovaný tovar prijatý k reklamácií, predávajúci má právo zásielku odmietnuť.
7. Ak zistíte, že vám bol omylom zaslaný iný tovar ako ste si objednali, kontaktujte nás prosím okamžite na Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript.  Budeme sa snažiť túto záležitosť čo najrýchlejšie bezplatne vyriešiť.

Orgánom dozoru je Slovenská obchodná inšpekcia,

Orgán dozoru: Inšpektorát SOI pre Žilinský kraj
Predmestská 71, P.O. Box B-89; 011 79 Žilina 1
E-mail: za @ soi.sk


Odmietnutie, nevyzdvihnutie zásielky

1. Zákazník preberá od prepravnej služby alebo pošty len zásielky bez viditeľného poškodenia. V prípade viditeľného poškodenia zásielky je povinný spísať s dopravcom reklamačný protokol. Ak po rozbalení zásielky zistí, že obsah bol prepravou poškodený, upozorní okamžite - do jedného pracovného dňa - písomne alebo telefonicky predajcu.
2. V prípade odmietnutia alebo nevyzdvihnutia zásielky z iného dôvodu, než je uvedené v bode 1., je kupujúci povinný zaplatiť predávajúcemu všetky náklady spojené s dopravou tam i späť vrátane balného, storno poplatku, dobierku atď. Suma sa vypočíta podľa objednanej služby. Objednávka bude zaslaná so splatnosťou 15 dní od jej vyhotovenia.
3. Ak kupujúci tovar nevyzdvihne a vráti sa nám späť, prináleží predávajúcemu náhrada škody z titulu nedodržania podmienok kupujúcim, keď budú kupujúcemu vyúčtované predávajúcim oprávnene vynaložené náklady spojené s vybavením platnej objednávky.

Alternatívne riešenie sporov

Spotrebiteľ má právo obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu, ak nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva. Ak predávajúci na žiadosť spotrebiteľa odpovie zamietavo alebo na ňu do 30 dní odo dňa jej odoslania neodpovie vôbec, spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu (ďalej len „ARS“). Formou ARS môžu byť riešené iba spory vyplývajúce zo zmluvy medzi predávajúcim a spotrebiteľom a spory s touto zmluvou súvisiace, s výnimkou sporov podľa ust. § 1 ods. 4 zákona č. 391/2015 Z.z. a sporov, ktorých hodnota neprevyšuje 20 EUR. Návrh na začatie ARS sa podáva k subjektu ARS podľa ust. § 3 citovaného zákona, a to za pomoci k tomu určenej platformy alebo formulára, ktorého vzor tvorí prílohu č. 1 citovaného zákona. Subjekt ARS môže od spotrebiteľa požadovať úhradu poplatku za začatie ARS, maximálne však do výšky 5 EUR s DPH. Ak sú na ARS príslušné viaceré subjekty, právo voľby, ktorému z nich podá návrh, má spotrebiteľ. Okrem ARS má spotrebiteľ právo obrátiť sa na vecne a miestne príslušný všeobecný alebo rozhodcovský súd. Platforma ARS je dostupná na internetových stránkach: ec.europa.eu/consumers/odr/index_en.htm

Ochrana osobných dát

  1. Vykonaním objednávky na www.parfumylacno.sk Objednávateľ poskytuje v zmysle zákona č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „zákon o ochrane osobných údajov“) v platnom znení Poskytovateľovi osobné údaje v rozsahu: meno, priezvisko, adresa bydliska, fakturačná adresa, telefónne číslo, emailová adresa, pri možnosti dobierky aj číslo účtu, za účelom vykonania platnej objednávky a uzavretie kúpnej zmluvy s Predávajúcim, plnenia a dodatočného potvrdenia podmienok kúpnej zmluvy, za účelom spracovania elektronickej objednávky, realizácie dodávky, zúčtovania platieb a k nevyhnutnej komunikácii medzi Zmluvnými stranami.

Poskytovateľ poskytne osobné údaje Objednávateľa v nevyhnutnom rozsahu tretím osobám:

- Slovenská pošta, a.s., so sídlom Partizánska cesta 9, 975 99 Banská Bystrica, IČO: 36631124, zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Banská Bystrica, Oddiel Sa, Vložka č.803/S

- DPD - Direct Parcel Distribution SK s.r.o, Sídlo spoločnosti: Technická 7, 821 04 Bratislava, IČO 35 834 498, IČ DPH- SK2021648739, Obchodný register okr. súdu BA1, oddiel SRO, Vklad č. 26367/B

- Websupport, s.r.o. - IČO: 36 421 928, so sídlom: Staré Grunty 12, 841 04 Bratislava, zapísanej v Obchodnom registri Okresného súdu Bratislava I, odd.: Sro, vložka č. 63270/B

Poskytovateľ postupuje pri zaobchádzaní s osobnými údajmi Objednávateľa v súlade s ustanoveniami zákona o ochrane osobných údajov. Iným subjektom bude umožnený prístup k osobným údajom zákazníkov len v prípadoch stanovených platnou právnou úpravou (najmä v priebehu správneho či trestného konania, ochrana práv spotrebiteľa). Objednávateľ berie na vedomie, že je povinný svoje osobné údaje uvádzať správne a pravdivo a že je povinný bez zbytočného odkladu informovať predávajúceho o zmene vo svojich osobných údajoch.

  1. Osobné údaje bude Poskytovateľ spracúvať a archivovať v súlade s osobitnými predpismi. Osobné údaje budú spracúvané v elektronickej podobe automatizovaným spôsobom alebo v tlačenej podobe neautomatizovaným spôsobom. Objednávateľ potvrdzuje, že poskytnuté osobné údaje sú pravdivé a nesie zodpovednosť za nepravdivosť osobných údajov. Poskytovateľ má právo na opravu nesprávnych, neúplných alebo neaktuálnych osobných údajov, likvidáciu alebo blokovanie osobných údajov a ďalšie uvedené v § 28 ods. 1 zákona o ochrane osobných údajov.
  2. V prípade záujmu dotknutých osôb o zasielanie informácií o nových ponukách zľavách alebo akciách – newsletter, čo bude vykonané odklikom – dotknutá osoba dobrovoľne súhlasí s tým, aby Poskytovateľ spracúval osobné údaje v rozsahu mena a emailovej adresy za účelom oslovovania o nových ponukách. Súhlas so spracúvaním osobných údajov dotknutá osoba udeľuje na dobu 2 rokov. Dotknutá osoba má právo na opravu nesprávnych, neaktuálnych a neúplných osobných údajov, blokovanie osobných údajov a ďalšie práva uvedené v § 28 ods. 1 zákona č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
  3. V prípade záujmu dotknutých osôb o informácie o ponúkaných službách Poskytovateľa formou vyplnenia a odoslania formulára¬ online a offlinechatu,,Poradíme??“ , dotknutá osoba dobrovoľne súhlasí s tým, aby Poskytovateľ na účely odpovedania na dotazy dotknutých osôb spracúval osobné údaje v rozsahu mena, emailovej adresy a údajov dobrovoľne poskytnutých. Súhlas so spracúvaním osobných údajov dotknutá osoba udeľuje na dobu 3 mesiacov. Dotknutá osoba má právo na opravu nesprávnych, neaktuálnych a neúplných osobných údajov, blokovanie osobných údajov a ďalšie práva uvedené v § 28 ods. 1 zákona č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.

Rešpektujeme vaše súkromie. Aby sme Vám mohli ponúknuť hodnotné služby, potrebujeme poznať niektoré vaše osobné dáta. Tieto dáta chránime pred zneužitím a zaručujeme vám že nikdy neposkytneme tretiemu subjektu vaše kontaktné informácie a údaje o vašich nákupech - zák. č. 428/2002 Zb. o ochrane osobných údajov . Používaním tohoto internetového obchodu súhlasíte so zhromažďovaním a používaním informácií o Vás a vašich nákupoch za vyššie stanovených podmienok. Registráciou zákazníka, žiadateľa o novinky, účastníka ankety a ďalších iných foriem registrácie automaticky súhlasíte, že môžete byt informovaný o novinkách v našom internetovom obchode e-mailom alebo telefonicky. Ak si naďalej nebudete želať tieto informácie, máte možnosť kedykoľvek ich zasielanie ukončiť podľa postupu uvedeného v každej zasielanej správe.

Na všetok nami ponúkaný tovar sa vzťahuje zákonom stanovená záručná lehota 24 mesiacov. Záručná lehota začína plynúť dňom prevzatia tovaru. K tovaru prikladáme daňový doklad ktorý je zároveň dodacím a záručným listom. Ak kupujúci zistí po prevzatí tovaru, že tovar má vady, je povinný túto skutočnosť neodkladne oznámiť predávajúcemu. Všetky reklamácie vybavujeme telefonicky alebo cez email. Kupujúci musí oznámiť predávajúcemu zistené závady najneskôr do 1 dňa odo dňa prevzatia zásielky. Záruka sa nevzťahuje na vady vzniknuté: nesprávnym a neodborným použitím, vplyvom poveternostných vonkajších vplyvov, mechanickým poškodením, prípadne inými vonkajšími vplyvmi. Po doručení Vašej reklamácie budete o tejto skutočnosti bez zbytočného odkladu informovaný. Predmet určený k reklamácii musí byť doručený predávajúcemu do miesta jeho podnikania, spolu s písomným oznámením a presným popísaním závady, inak bude reklamácia neplatná. Pri reklamácii je potrebné predložiť doklad o zaplatení, prípadne jeho kópiu. Náklady na vrátenie tovaru znáša kupujúci. Dopravu reklamovaného tovaru späť kupujúcemu hradí predávajúci len pri oprávnenej reklamácii. Všetky náklady spojené s neoprávnenou reklamáciou hradí kupujúci. Všetky reklamácie posudzujeme najneskôr do 30 dní odo dňa jej doručenia. Výsledok reklamácie bude bez zbytočného odkladu oznámený zákazníkovi, spravidla: telefonicky, písomne alebo emailom. V prípade, že reklamácia bude uznaná ako oprávnená, zaistí predávajúci bez zbytočného odkladu, najneskôr však do 30-tich dní odo dňa uplatnenia reklamácie výmenu tovaru, prípadne vrátenie peňazí.

Súhlas na spracovávanie osobných údajov môže Kupujúci /objednávateľ kedykoľvek odvolať.

Súbory cookie
S cieľom zabezpečiť riadne fungovanie tejto webovej lokality ukladáme niekedy na vašom zariadení malé dátové súbory, tzv. cookie. Je to bežná prax väčšiny veľkých webových lokalít.

Čo sú súbory cookie?
Súbor cookie je malý textový súbor, ktorý webová lokalita ukladá vo vašom počítači alebo mobilnom zariadení pri jej prehliadaní. Vďaka tomuto súboru si webová lokalita na určitý čas uchováva informácie o vašich krokoch a preferenciách (ako sú prihlasovacie meno, jazyk, veľkosť písma a iné nastavenia zobrazovania), takže ich pri ďalšej návšteve lokality alebo prehliadaní jej jednotlivých stránok nemusíte opätovne uvádzať.

Ako používame súbory cookie?
Tieto webstránky používajú súbory cookies na zapamätanie si použivateľských nastavení, pre lepšie prispôsobenie reklám záujmom návštevníkov a pre nevyhnutnú funkcionalitu webstránok.

Ako kontrolovať súbory cookie
Súbory cookie môžete kontrolovať alebo zmazať podľa uváženia – podrobnosti si pozrite na stránke aboutcookies.org.  Môžete vymazať všetky súbory cookie uložené vo svojom počítači a väčšinu prehliadačov môžete nastaviť tak, aby ste im znemožnili ich ukladanie. V takomto prípade však pravdepodobne budete musieť pri každej návšteve webovej lokality manuálne upravovať niektoré nastavenia a niektoré služby a funkcie nebudú fungovať.

Ako odmietnuť používanie súborov cookie
Používanie súborov cookie je možné nastaviť pomocou Vášho internetového prehliadača. Väčšina prehliadačov súbory cookie automaticky prijíma už vo úvodnom nastavení.

Aké sú vaše práva?

Z tohto, že spracúvame vaše osobné údaje, vám vyplývajú viaceré práva. V prípade, ak si uplatníte akékoľvek z nižšie uvedených práv, budeme vás o vybavení Vašej žiadosti informovať do 30 dní odo dňa jej doručenia k nám. V odôvodených prípadoch môžeme uvedenú lehotu predĺžiť na 60 dní, o čom vás budeme informovať.

Uplatniť vaše práva si môžete zaslaním emailovej správy alebo písomnej žiadosti na naše kontaktné údaje uvedené v časti kontakt.

Vo vašej žiadosti prosíme uviesť: meno, priezvisko, e-mailovú adresu, prípadne adresu trvalého bydliska.

Pri neposkytnutí uvedených údajov, nebude možné vašej žiadosti vyhovieť. Tieto informácie od vás požadujeme preto, aby sme si overili vašu totožnosť a neposkytli osobné údaje neoprávnenej osobe.

Právo na prístup k údajom

Máte právo získať od nás potvrdenie o tom, či sa o vás spracúvajú osobné údaje a v prípade, ak vaše osobné údaje spracúvame, poskytneme vám informáciu o tom, aké údaje o vás spracúvame, za akým účelom, komu boli vaše osobné údaje poskytnuté, či boli prenesené do tretej krajiny a ako dlho budeme vaše osobné údaje uchovávať.

Právo na opravu

Pomýliť sa môže každý. Ak sa domnievate, že naša spoločnosť o vás spracúva nesprávne osobné údaje, môžete využiť toto právo priamo v nastaveniach vášho konta v sekcii „Môj účet“ alebo nás požiadať o ich opravu.

Právo na vymazanie (právo na zabudnutie)

Máte právo na vymazanie vašich osobných údajov, ktoré o vás spracúvame, v prípade ak sú splnené nasledovné podmienky a neuplatňujú sa zákonné výnimky:

údaje už nie sú potrebné na účely, na ktoré sa získavali

odvoláte súhlas na spracúvanie Vašich osobných údajov a na ich spracúvanie neexistuje iný právny základ

namietnete na základe Vašej konkrétnej situácie spracúvanie Vašich osobných údajov, spracúvaných na základe oprávneného záujmu a neprevažujú oprávnené dôvody na spracúvanie alebo namietnete spracúvanie za účelom priameho marketingu

osobné údaje sa spracúvali nezákonne.

Právo na obmedzenie spracúvania

Máte tiež právo nás požiadať o dočasné obmedzenie spracúvania.

Právo na prenosnosť údajov

Máte právo získať osobné údaje, ktoré o Vás spracúvame na základe súhlasu a/alebo zmluvy a spracúvame ich automatizovanými prostriedkami, a to v štruktúrovanom, bežne používanom a strojovo čitateľnom formáte. Tieto údaje môžete preniesť aj inej osobe, preto ak je to technicky možné, prenesieme na Vašu žiadosť Vaše osobné údaje priamo k Vami zvolenému prevádzkovateľovi.

Právo namietať

Máte právo namietať z dôvodov týkajúcich sa Vašej konkrétnej situácie spracúvanie Vašich osobných údajov, ktoré je vykonávané na základe nášho oprávneného záujmu, vrátane práva namietať proti profilovaniu založenému na našom oprávnenom záujme.

Vždy máte tiež právo namietať voči spracúvaniu Vašich osobných údajov, ak sa tieto spracúvajú na účely priameho marketingu.

Deti do 16 rokov

Ak sa uplatňuje článok 6 ods. 1 písm. a), v súvislosti s ponukou služieb informačnej spoločnosti adresovanou priamo dieťaťu je spracúvanie osobných údajov dieťaťa zákonné, len ak má dieťa aspoň 16 rokov. Ak má dieťa menej než 16 rokov, takéto spracúvanie je zákonné iba za podmienky a v rozsahu, v akom takýto súhlas vyjadril alebo schválil nositeľ rodičovských práv a povinností.

Pri dieťati mladšom ako 16 rokov, spracovanie osobných údajov bude zákonné iba za podmienky a v rozsahu, v akom takýto súhlas poskytol alebo schválil jej zákonný zástupca.

Súhlasom s obchodnými podmienkami v eshope Parfumylacno.sk súhlasím, že spĺňam všetky podmienky stanovené eshopom Zdravebyliny.sk, mám viac ako 16 rokov, alebo nakupujem so súhlasom oprávnenej osoby a súhlasím so spracovaním osobných údajov, ktoré sú nevyhnutné pre úspešné spracovanie a vybavenie vašej objednávky k najväčšej vašej spokojnosti.

Naša najväčšia radosť je úspešne vybavená objednávka a postupom času sa nám to darí stále viac. Teší nás vždy, keď môžeme splniť vaše očakávania a požiadavky a častokrát sa nám podarí zabezpečiť dodanie vašej objednávky aj rýchlejšie ako je určené.

Nemáme v úmysle zneužívať vaše osobné údaje a potrebujeme ich iba na úspešné spracovanie objednávky.

Nami zasielané emaily neobsahujú skrytú reklamu ani nič nevyžiadané, snažíme sa iba odprezentovať a podeliť sa s vami o zaujímavé novinky, alebo nejaký zaujímavý produkt, ktorý sme do našej ponuky doplnili.

 


Záverečné ustanovenia

Tieto Obchodné podmienky nadobúdajú účinnosť 11.4.2021